Garantie & klachten

Garantie

Wij verkopen kwaliteitsproducten welke wij met zorg behandelen. Wij doen ons uiterste best om je bestelling in topconditie te verzenden. Dit neemt echter niet weg dat er tijdens het transport iets kan gebeuren of dat het product een defect heeft wat pas in het gebruik tot uiting komt. 

Op onze producten ontvang je één jaar garantie. Er is een reeks producten waar een langere garantieperiode voor geldt. Geldt een garantie van meer dan een jaar dan staat dit heel specifiek beschreven bij de product specificaties.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hiervan melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de voorwaarden van garantie vallen zullen wij het product kosteloos repareren of kosteloos vervangen indien reparatie niet mogelijk is.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet gaat zoals gepland. Indien je een klacht hebt dan vernemen we dit graag van je. We gaan hierover graag met je in gesprek. Stuur een mail naar klantenservice@lederwarenwebshop.nl. Wij nemen contact met je op en gaan samen op zoek naar een oplossing.

Komen we er samen niet uit, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/


 

 

 

© 2025 Lederwarenwebshop

    Login

    Wachtwoord vergeten?

    Heb je nog geen account?
    Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.