• Lorem ipsum
FAQ
Klantenservice
Hoe kan ik jullie iets vragen?

Stuur een mail naar [email protected]

of

Stuur een WhatsApp naar 0642710467

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door te klikken op de button "in winkelwagen".

Als je op de winkelwagen button klikt zie je het artikel wat je hebt geselecteerd. Klik op de button "ga verder met winkelen" als je nog een andere artikel zoekt. Wil je je bestelling afronden, dan kun je vervolgens de verzendkosten berekenen (alleen van toepassing voor verzending buiten Nederland). Klik hierna op de button "naar kassa". Je kunt nu je naam, adres, ed. invoeren en je kunt de betaalwijze keuze die bij jou past.

Wil je een artikel uit de winkelwagen verwijderen uit de winkelwagen, klik dan op het kruisje achter het artikel.

 

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

In onze webshop kun je een account aanmaken maar je kunt ook als "gast" afrekenen. Een account heeft het voordeel dat je de historie in kunt zien van de bij ons geplaatste bestellingen.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, je ontvangt een bevestiging. Deze ontvang je in de mailbox van het door jou opgegeven emailadres, kort nadat je je bestelling hebt afgerond. Blijft een mailtje uit. Controleer dan je spambox. Ook kan het zijn dat het door jou ingevoerde mailadres niet klopt. Hierdoor kan een mailadres niet bestaan. Een mailtje zal dan niet aankomen. BIj twijfel kun je ons hierover mailen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres af laten leveren?

Ja dit kan. Tijdens het bestellen kun je een adres opgeven wat afwijkend is van het factuuradres. Onze pakketjes passen vaak door de brievenbus (zie voorwaarden bij verzending). Gaat het om een artikel wat als pakketpost verzonden wordt, dan kun je er ook voor kiezen om het pakketje af te halen op een PostNL locatie.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Onze bedrijfslocatie is niet toegankelijk voor het op halen van je bestelling. 

Bestellingen die als pakketpost verzonden worden kunnen wel naar een PostNL afhaalpunt verzonden worden. Voorwaarde is wel dat het artikel als pakketje verzonden wordt. Artikelen die door de brievenbus passen worden als brievenbuspost verzonden. Hoe je bestelling wordt verstuurd kun je bij verzending lezen.

Kan ik een bestelling annuleren?

Een bestelling kan worden geannuleerd mits deze nog niet is verzonden. Heeft de verzending reeds plaatsgevonden dan kun je het artikel retour sturen. De voorwaarden voor retour sturen zijn dan van toepassing. Dit betekent o.a. dat de portokosten voor het retour sturen voor rekening van de klant zijn.

Betalen
Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

Je kunt bij ons gebruik maken van de volgende betaalmethoden:

  • Ideal
  • PayPal
  • Bancontact (Belgische klanten)
Verzending
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Voor reguliere verzending binnen Nederland brengen wij geen verzendkosten in rekening. 

Voor verzending naar België en Duitsland brengen wij een bijdrage in de verzendkosten in rekening van € 2,95.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Doorgaans worden artikelen met een dikte tot 3 cm met brievenbuspost verzonden. Er is dan geen track en trace code beschikbaar.

Artikelen met een dikte van meer dan 3 cm worden als pakketpost verstuurd. Je ontvangt een track en trace code zodat je het pakketje kunt volgen.

Bestel je meerdere artikelen of een artikel dunner dan 3 cm wat een hoge verkoopwaarde heeft, dan wordt dit ook als pakketpost verstuurd. Tijdens het afrekenen wordt duidelijk hoe je bestelling verzonden wordt.

Voor verzending maken wij gebruik van de diensten van PostNL.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen op werkdagen voor 16:00 uur 's middags geplaatst worden nog dezelfde dag verzonden. In een incidenteel geval kan dit de volgende werkdag worden.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Doorgaans heb je je bestelling, bij bezorging binnen Nederland, binnen 1 - 2 werkdagen in huis. Verzending naar het buitenland kost meer tijd. Een pakketje wordt veelal binnen 2 dagen bezorgd. Bezorging van brievenbuspost naar het buitenland kan enkele dagen tot een week duren.

Bestellingen die in het weekend zijn geplaatst worden op een maandag verzonden. Voorwaarde is dat deze maandag een werkdag is. Is dit niet het geval dan worden de bestellingen de eerst volgende werkdag verzonden.

Kan ik mijn pakket naar een PostNL locatie laten sturen?

Ja dit is mogelijk. Voor deze dienst brengen wij geen extra kosten in rekening. Deze wijze van bezorgen is alleen mogelijk voor bestellingen die als pakket verzonden worden. Brievenbuspost is hiervan uitgesloten.

Nadat je in de winkelwagen je adresgegevens hebt ingevuld wordt deze optie getoond. Je kunt kiezen op welke locatie je je pakket kunt laten bezorgen. Het pakketje kan op de dag van bezorging na 15:00 uur opgehaald worden op de door jou gekozen PostNL locatie.

Retour sturen
Wat is het retouradres?

Ons retouradres is:

LDB

Postbus 91

3960 BB Wijk bij Duurstede

Kan ik mijn bestelling gratis retour sturen?

De kosten voor het retour sturen van een bestelling zijn voor rekening van de klant. 

Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?

Heb je een account binnen onze webshop aangemaakt dan kun je binnen je account je retour melden. Heb je geen account aangemaakt stuur dan een mail naar [email protected]

Wij sturen geen retourformulier mee. Wij willen het milieu niet belasten voor een formulier wat veelal niet wordt gebruikt. Om die reden vragen wij jou een kleine notitie in het pakketje te doen of zelf het retourformulier te printen. 

Print hier het retourformulier vul deze in en voeg deze bij de retourzending.

Zorg voor een deugdelijke verpakking en voor een voldoende gefrankeerd pakket. Artikelen die beschadigd of gebruikt zijn kunnen wij niet accepteren. 

Kan ik mijn bestelling herroepen?

Je kunt je bestelling binnen de zichttermijn van 14 dagen herroepen. Je hoeft hierbij geen reden op te geven. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om het pakketje daadwerkelijk te retourneren.

Meld je herroeping door het sturen van een mail naar [email protected]

Print het herroepingsformulier vul deze in en voeg deze bij de retourzending.

Zorg voor een deugdelijke verpakking en voor een voldoende gefrankeerd pakket. Artikelen die beschadigd of gebruikt zijn kunnen wij niet accepteren. 

 

Garantie
Welke garantie zit er op de producten?

Lederwaren zijn artikelen waar je in redelijkheid (en bij normaal gebruik) een lange levensduur van mag verwachten. Je ontvangt één jaar garantie. Dit geldt niet voor slijtage door intensief gebruik. 

Leer is een natuurproduct wat ademt en flexibel is. De zichtbare nerven, poriën, littekens, insectenbeten en lichte strekte- en kleurverschillen in de huid typeren de echtheid van het lederen artikel. Dit zijn geen materiaal fouten, de natuur heeft hier zijn handtekening achtergelaten. Aansprakelijkheid hierop zullen wij afwijzen.

 

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden