• Lorem ipsum
FAQ
Klantenservice
Hoe kan ik jullie iets vragen?

Stuur een mail naar [email protected]

of

Stuur een WhatsApp naar 0642710467

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door te klikken op de button "in winkelwagen".

Als je op de winkelwagen button klikt zie je het artikel wat je hebt geselecteerd. Klik op de button "ga verder met winkelen" als je nog een andere artikel zoekt. Wil je je bestelling afronden, dan kun je vervolgens de verzendkosten berekenen (alleen van toepassing voor verzending buiten Nederland). Klik hierna op de button "naar kassa". Je kunt nu je naam, adres, ed. invoeren en je kunt de betaalwijze keuze die bij jou past.

Wil je een artikel uit de winkelwagen verwijderen uit de winkelwagen, klik dan op het kruisje achter het artikel.

 

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

In onze webshop kun je een account aanmaken maar je kunt ook als "gast" afrekenen. Een account heeft het voordeel dat je de historie in kunt zien van de bij ons geplaatste bestellingen.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, je ontvangt een bevestiging. Deze ontvang je in de mailbox van het door jou opgegeven emailadres, kort nadat je je bestelling hebt afgerond. Blijft een mailtje uit. Controleer dan je spambox. Ook kan het zijn dat het door jou ingevoerde mailadres niet klopt. Hierdoor kan een mailadres niet bestaan. Een mailtje zal dan niet aankomen. BIj twijfel kun je ons hierover mailen.

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die op een werkdag voor 16:00 uur worden gedaan wordt dezelfde dag verzonden. Levering vindt plaats door PostNL. Over het algemeen genomen wordt je pakketje de volgende werkdag geleverd. Uitzondering zijn de bestellingen in het weekend. Deze worden over het algemeen op dinsdag geleverd.

Rondom feestdagen gelden afwijkende bezorgtijden. Zo zijn periodes rond Sinterklaas en Kerst extreem druk. Levering zal dan meerdere dagen in beslag nemen. Hier kunnen wij geen invloed op uit oefenen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres af laten leveren?

Ja dit kan. Tijdens het bestellen kun je een adres opgeven wat afwijkend is van het factuuradres. Onze pakketjes passen vaak door de brievenbus (zie voorwaarden bij verzending). Gaat het om een artikel wat als pakketpost verzonden wordt, dan kun je er ook voor kiezen om het pakketje af te halen op een PostNL locatie.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Onze bedrijfslocatie is niet toegankelijk voor het op halen van je bestelling. 

Bestellingen die als pakketpost verzonden worden kunnen wel naar een PostNL afhaalpunt verzonden worden. Voorwaarde is wel dat het artikel als pakketje verzonden wordt. Artikelen die door de brievenbus passen worden als brievenbuspost verzonden. Hoe je bestelling wordt verstuurd kun je bij verzending lezen.

Kan ik een bestelling annuleren?

Een bestelling kan worden geannuleerd mits deze nog niet is verzonden. Heeft de verzending reeds plaatsgevonden dan kun je het artikel retour sturen. De voorwaarden voor retour sturen zijn dan van toepassing. Dit betekent o.a. dat de portokosten voor het retour sturen voor rekening van de klant zijn.

Betalen
Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

Je kunt bij ons gebruik maken van de volgende betaalmethoden:

  • Ideal
  • PayPal
  • Bancontact (Belgische klanten)
Verzending
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen op werkdagen voor 16:00 uur 's middags geplaatst worden nog dezelfde dag verzonden. In een incidenteel geval kan dit de volgende werkdag worden.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Doorgaans worden artikelen met een dikte tot 3 cm met brievenbuspost verzonden. Er is dan geen track en trace code beschikbaar.

Artikelen met een dikte van meer dan 3 cm worden als pakketpost verstuurd. Je ontvangt een track en trace code zodat je het pakketje kunt volgen.

Bestel je meerdere artikelen of een artikel dunner dan 3 cm wat een hoge verkoopwaarde heeft, dan wordt dit ook als pakketpost verstuurd. Tijdens het afrekenen wordt duidelijk hoe je bestelling verzonden wordt.

Voor verzending maken wij gebruik van de diensten van PostNL.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Bestellingen met bezorging binnen Nederland van € 40,- of meer worden gratis verzonden. Bij een bestellingen met een bestelwaarde onder de € 40,- brengen wij € 2,75 (incl. btw) verzendkosten in rekening.

Bestellingen verzonden naar België en Duitsland van € 50,- of meer worden gratis verzonden. Bij een bestelling met een bestelwaarde onder € 50,- brengen wij € 4,95 (incl. btw) verzendkosten in rekening.

Stuur je je bestelling retour dan worden de door ons in rekening gebrachte verzendkosten terugbetaald. Uitzondering hierop is als je meerdere producten hebt besteld en niet de volledige bestelling retour stuurt. De portokosten worden dan niet terugbetaald als de waarde ervan onder de grens van gratis verzending ligt.

Kan ik mijn pakketje volgen?

Je ontvangt van ons een track en trace code in het geval je bestelling als pakketpost wordt verzonden. Met deze code kun je je pakketje volgen en kun je zien wanneer deze aangeboden zal worden.

 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Doorgaans heb je je bestelling, bij bezorging binnen Nederland, binnen 1 - 2 werkdagen in huis. Een pakketje wordt veelal binnen 2 werkdagen bezorgd. Verzending naar het buitenland kost meer tijd. Bezorging naar het buitenland kan enkele dagen tot een week duren.

Rond bijzondere feestdagen zoals bijvoorbeeld Sinterklaas en Kerst is het van belang om tijdig te bestellen. Reguliere bezorgtermijnen zijn dan niet gegarandeerd en veelal niet haalbaar. Zodra wij je bestelling bij PostNL hebben afgegeven kunnen wij hier geen invloed meer op uitoefenen.

Bestellingen die in het weekend zijn geplaatst worden op een maandag verzonden. Voorwaarde is dat deze maandag een werkdag is. Is dit niet het geval dan worden de bestellingen de eerst volgende werkdag verzonden.

Kan ik mijn pakket naar een PostNL locatie laten sturen?

Ja dit is mogelijk. Voor deze dienst brengen wij geen extra kosten in rekening. Deze wijze van bezorgen is alleen mogelijk voor bestellingen die als pakket verzonden worden. Brievenbuspost is hiervan uitgesloten.

Nadat je in de winkelwagen je adresgegevens hebt ingevuld wordt deze optie getoond. Je kunt kiezen op welke locatie je je pakket kunt laten bezorgen. Het pakketje kan op de dag van bezorging na 15:00 uur opgehaald worden op de door jou gekozen PostNL locatie.

Retour sturen
Wat is het retouradres?

Ons retouradres is:

De Bron 

Waag 38

3961 LZ Wijk bij Duurstede

Kan ik mijn bestelling gratis retour sturen?

De kosten voor het retour sturen van een bestelling zijn voor rekening van de klant. 

Verzendkosten die in rekening zijn gebracht bij het bestellen worden bij retour sturen terugbetaald. Uitzondering hierop is als je meerdere artikelen hebt besteld en niet alles retour stuurt. De in rekening gebrachte verzendkosten worden in dat geval niet terug betaald.

Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?

Heb je een account binnen onze webshop aangemaakt dan kun je binnen je account je retour melden. Heb je geen account aangemaakt stuur dan een mail naar [email protected].

Je retourmelding dient binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel gemeld te zijn. Het artikel dient binnen deze termijn van 30 dagen daadwerkelijk retour gestuurd te worden.

Wij sturen geen retourformulier mee. Wij willen het milieu niet belasten voor een formulier wat veelal niet wordt gebruikt. Om die reden vragen wij jou een kleine notitie in het pakketje te doen of zelf het retourformulier te printen. 

Print hier het retourformulier vul deze in en voeg deze bij de retourzending.

Zorg voor een deugdelijke verpakking en voor een voldoende gefrankeerd pakket. Indien een artikel is beschadigd door onzorgvuldig gebruik, dan wordt de waardevermindering van het product in mindering gebracht op het door ons retour te betalen bedrag.

 

Kan ik mijn bestelling herroepen?

Je hebt het wettelijk recht om je bestelling binnen de zichttermijn van 14 dagen te herroepen. Je hoeft hierbij geen reden op te geven. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om de bestelling daadwerkelijk retour te sturen.

Meld je herroeping door het sturen van een mail naar [email protected]

Print het herroepingsformulier vul deze in en voeg deze bij de retourzending.

Zorg voor een deugdelijke verpakking en voor een voldoende gefrankeerd pakket. Indien een artikel is beschadigd door onzorgvuldig gebruik, dan wordt de waardevermindering van het product in mindering gebracht op het door ons retour te betalen bedrag.

Garantie & klachten
Welke garantie zit er op de producten?

Lederwaren zijn artikelen waar je in redelijkheid (en bij normaal gebruik) een lange levensduur van mag verwachten. Je ontvangt één jaar garantie. Dit geldt niet voor slijtage door intensief gebruik. 

Enkele merken geven een garantie van meer dan één jaar. Dit is specifiek benoemd bij de productspecificaties van de producten waarvoor dit geldt. 

Leer is een natuurproduct wat ademt en flexibel is. De zichtbare nerven, poriën, littekens, insectenbeten en lichte strekte- en kleurverschillen in de huid typeren de echtheid van het lederen artikel. Dit zijn geen materiaal fouten, de natuur heeft hier zijn handtekening achtergelaten. Aansprakelijkheid hierop zullen wij afwijzen.

 

Ik heb een klacht, wat nu?

Stuur ons een email naar [email protected]. Wij nemen contact met u op zodat we gezamelijk tot een oplossing van de klacht kunnen komen.

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden